Commissie Algemeen bestuur, bedrijfsvoering en financiën

dinsdag 14 september 2021

J.H.J. van Nimwegen

Vanwege de coronamaatregelen is publiek bij deze vergadering niet toegestaan. De vergadering is digitaal te volgen via https://www.heemskerk.nl/over-heemskerk/live-stream

Opening en mededelingen
    Spreekrecht
    Terugkoppeling ontwikkelingen Gemeenschappelijke Regelingen

• Oktober: kantoorinrichting verplaatst naar november. 13 september een informele en fysieke bijeenkomstĀ  om eerst de raad te betrekken en een presentatie van de werkplekken te geven.

In eerste instantie zou het college dit via een raadsmemo voorleggen (dit is in eerste instantie gemeld in de Agendacommissie). Na afstemming met de gemeenten Velsen en Beverwijk is er voor gekozen om de betreffende reactie via een voorstel aan de raad voor te leggen. Uw advies wordt gevraagd nu over dit voorstel vooruitlopend op besluitvorming in de raad.

Het raadsvoorstel tot wijziging Algemene plaatselijk verordening is aangepast. In het stuk Raadsvoorstel tot wijziging Algemene plaatselijke verordening (punt 7 op de agenda van de Comissie ABF) is abusievelijk een fout geslopen. Daar waar het Midi Center wordt bedoeld stond het Marlo-terrein genoemd.

Mededelingen van de portefeuillehouder(s)

Rondvraag en sluiting