Raadsvergadering

raadsgriffier: Jacqueline Vrolijk

Spreekrecht inwoners

Aangekondigde mondelinge vragen van GroenLinks betreffende A8-A9
    In het Noordhollands Dagblad van vandaag lazen wij een artikel over de aansluiting A8-A9. Icomos adviseert wederom negatief. En u overweegt nu om samen met Beverwijk terug te treden uit het project. Hierover hebben wij de volgende vragen;
    • Heeft u kunnen verifiëren wat gedeputeerde Olthof nu exact heeft gezegd bij de bijeenkomst in Krommenie?
    • En hoe duidt u deze woorden in het licht van het negatieve advies van Icomos?
    • Wat zijn de directe gevolgen als Heemskerk en Beverwijk de WOK of SOK niet ondertekenen? En heeft u hierover ook al contact gehad met uw Velsense collega-wethouder?
    • Hoe voorziet u het vervolg van dit gehele project?

Hamerpunt

voor
    Fractie D66 (3), Fractie GroenLinks (3), Fractie Heemskerk Lokaal (9), Fractie Liberaal Heemskerk (3), Fractie PvdA (2), Fractie VVD (3), Fractie CDA (1)

Hamerpunt

Bespreekpunt

Verzoeken CDA doorgeleiding naar commissie RWK

• Nummer 034 Gunningsleidraad ontwikkeling woningbouwlocatie Heemspoort
    • Nummer 21 Voorgenomen planning Woonopmaat de Velst.

Verzoek CDA en D66 doorgeleiding naar commissie BFE

• Nummer 037 raadsmemo stand van zaken Europaplein.

Bijlagen

Ingekomen documenten

Onderwerp
    Raadsmemo n.a.v. motie M 2021-19 invoeren van de Ja sticker voor ongeadresseerd reclamedrukwerk (opt-in-systeem)