Raadsvergadering

dinsdag 1 juni 2021

Digitaal

A.E.H. Baltus

Uitslag van de stemming over de benoeming van dhr. F. Brouwer tot wethouder ter tijdelijke vervanging van wethouder Rijke

1. Bekendmaking uitslag schriftelijke stemming
    2. Aanvaarding benoeming door dhr. Brouwer
    3. Beëdiging van dhr. Brouwer (eed)

Bespreekstuk

voor 96%
    tegen 4%
    voor
    Fractie CDA (4), Fractie D66 (3), Fractie GroenLinks (3), Fractie Heemskerk Lokaal (4), Fractie Liberaal Heemskerk (3), Fractie PvdA (2), Fractie VVD (4)
    tegen
    Fractie Heemskerk Lokaal (1)
  6. 5.a

voor
    Fractie CDA (4), Fractie D66 (3), Fractie GroenLinks (3), Fractie Heemskerk Lokaal (5), Fractie Liberaal Heemskerk (3), Fractie PvdA (2), Fractie VVD (4)

Amendementen

Onderwerp
    Amendement Sociale huur Water acker 2
  7. 5.b

Amendementen

Onderwerp
    Amendement Betaalbaar houden

Bespreekstuk

voor

Mw. Ans Nijman zit dit gedeelte van de vergadering voor.
    Martijn Smit, burgermeester van Beverwijk zal namens de regiogemeenten het woord tot de afscheid nemende burgemeester richten. De aangemelde woordvoerders namens de fracties zijn: John Kolenbrander (Heemskerk Lokaal), Leo Tillmans (CDA), Robbert Nijboer (D66), Jos Burger (GL), Jan Geert Bakker (VVD), Eus Hes (PvdA), Ineke Jansen (Liberaal Heemskerk)