Raadsvergadering

voor 83%
    tegen 17%
    voor
    Fractie CDA (4), Fractie D66 (3), Fractie GroenLinks (3), Fractie Heemskerk Lokaal (4), Fractie PvdA (2), Fractie VVD (4)
    tegen
    Fractie Liberaal Heemskerk (4)

Toezeggingen

Omschrijving toezegging
    Wethouder Brouwer zegt toe dat de raad bij de aanbieding van de begroting actief geïnformeerd wordt over de begrotingsstrategie
    Wethouder Brouwer zegt toe dat de raad zo snel mogelijk na Prinsjesdag een raadsmemo ontvangt over de verwerking van de septembercirculaire in het financiële perspectief
    Wethouder Brouwer zegt toe dat er medio september een raadsinformatiebijeenkomst wordt georganiseerd over de OZB en de te hanteren methodiek
    Wethouder Brouwer zegt toe de nadere analyse/toetsing van de provincie Noord-Holland over het eerste kwartaal met de raad te delen
    Wethouder Brouwer zegt toe om over het onderwerp lachgas verder het gesprek aan te gaan met de GGD
    Wethouder Brouwer zegt toe voorafgaand aan de behandeling van de begroting met de raad te delen: HR-gerelateerde informatie (o.a. over externe inhuur, ziekteverzuim, in- en uitstroom), vooruitlopend op het mogelijk voortaan publiceren van een sociaal jaarverslag
    Wethouder Brouwer zegt toe zegt toe dat de raad voorafgaand aan de behandeling van de begroting een plan ontvangt over de personele ontwikkeling in relatie tot het loonkostenplafond.
    Wethouder De Vries zegt toe de uitkomsten van het onderzoek naar de afvalverwerking voorafgaand aan een discussie over Diftar met de raad te delen
    Amendementen bij Perspectiefnota
  7. 6.a

voor 54%