Raadsinformatiebijeenkomst

Informatiesessie Grondstoffenplan Heemskerk 2024-2030 voor de gemeenteraad

dinsdag 17 september 2024

J.J.M. Diepen, van

In het Grondstoffenplan wordt beschreven hoe Heemskerk om wil gaan met het huishoudelijk afval, of eigenlijk de grondstoffen de komende jaren, op weg naar een circulaire gemeente in 2050. Het motto van dit grondstoffenplan is “Samen bepalen we de toekomst van ons afval". Deze informatiesessie wordt u aangeboden ter voorbereiding op de besluitvorming over het grondstoffenplan in oktober 2024.

De informatiesessie is bedoeld om de raad te voorzien van voldoende achtergrondinformatie en de laatste ontwikkelingen in de afvalbranche ten behoeve van de besluitvorming voor het nieuwe grondstoffenplan.

Inloop: vanaf 19.30 uur

Agenda documenten

1. 1.
    Opening en toelichting programma